Küsija suu pihta ei lööda.

Helista või kirjuta kui oma küsimusele altpoolt vastust ei leidnud.

ESITA TELLIMUS

  • Vali peoks/ürituseks vajalikud tooted. Kui sa pole kindel, mis tooteid vajad, siis aitame Teid meeleldi.
  • Esita tellimus kodulehe kaudu või võta meiega otse ühendust ([email protected]).
  • Saadame Teile esmase pakkumise.

KINNITA TELLIMUS

  • Kui pakkumine sobib, siis kinnitame tellimuse meili teel.
  • Logistik võtab Teiega ühendust, et leppida kokku toodete üleandmise kuupäev ja kellaaeg (1-3 päeva enne sündmuse toimumist).
  • Toodetele on võimalik ka ise järgi tulla.

INVENTAR TUUAKSE KOHALE

  • Toome Teie inventari kohale ja tuleme järgi Teiepoolt valitud kellaaegadel. Tuleme paigaldame telgi ja muu peoinventari soovikorral päev varem
  • Lisatasu selle eest ei rakendu. Nii saate asjad paika sättida juba päeva varem.

KIRJUTAGE MEILE

    Valige sobiv esindus:

    KONTAKT


    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data01/virt90226/domeenid/www.funrent.ee/htdocs/wp-content/themes/woodmart/inc/shortcodes/info-box.php on line 162

    Betooni 14a, Tallinn

    Vinkli 2, Tartu


    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data01/virt90226/domeenid/www.funrent.ee/htdocs/wp-content/themes/woodmart/inc/shortcodes/info-box.php on line 162

    +372 512 6613

    +372 53 570 560


    Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data01/virt90226/domeenid/www.funrent.ee/htdocs/wp-content/themes/woodmart/inc/shortcodes/info-box.php on line 162

    Kas renditavate toodete transport sisaldub hinnas?

    Ei, toodete rendihinnale lisandub transport vastavalt sihtkohale

    Kas paigaldate telke ka väljaspool Tallinna?

    Jah, paigaldame telke ja muud inventari üle Eesti, ka Lätis ja Soomes.

    Kas renditoodetele on võimalik ka ise järgi tulla?

    Jah. Oleme avatud E-R 09.00-17.00.
    Tulles ise järgi inventarile säästate transpordi ja paigalduse kulu.

    Meie esindused:

    • Tallinnas – Betooni 14a
    • Tartus – Vinkli 2
    • Pärnus – Härma 16

    Kui kaua enne üritust peaksin tooted broneerima?

    Mida varem, seda kindlam on, et vastavad tooted vastavaks kuupäevaks olemas on. Samuti oleneb toodete spetsiifikast. Osa tooteid on tuhandeid (nt mööbel), osa ainult mõni.  Samuti oleneb väga palju kuupäevadest, nt suvekuudel on tellimusi väga palju, samuti detsembris, jõuluürituste ajal.

    Kuidas tellida?

    Tellimiseks on palju viise:

    1. saadate päringu läbi kodulehe
    2. kirjutate otse müügiesindajale või projektijuhile, kelle kontaktid leiate kodulehelt
    3. tulete kohapeale kontorisse – arutame kõik detailid läbi ja paneme tellimuse kirja

    Kas tooteid saab ka tagastada nädalavahetusel (L ja P)?

    Erandkorras on kõik võimalik.

    Kui soovin rentida nädalavahetusel, siis kas pean maksma topelt summa?

    Toodete rendihind tuleb kasutuspäevade järgi. Kui kasutate toodet nt. ainult pühapäeval siis kätte saab selle reedel ja tagastust ootame esmaspäeval. Lisatasu selle eest ei rakendu.

    Kas rentida saab ka üksikuid tooteid - ühte lauda ja ühte tooli?

    Jah, muidugi, ka väikerent on meie jaoks väga oluline.

    Mis juhtub, kui planeeritud üritus jääb ära?

    Broneeringu tegemisel väljastame ettemaksu arve 30% koguarvest. Teavitades tühistamisest 14 päeva ette, tagastame ettemaksu. Hilisemal tühistamisel kahjuks ettemaks tagastamisele üldjuhul ei kuulu.

    Kas tellimust saab kinnitada ka telefoni teel?

    Eelistame, et tellimus esitatakse kirjalikult (meilis või siis kohapeal vormistatud) – nii väldime võimalust vigade tekkeks.

    Kuidas toimub tasumine?

    Maksta on võimalik arve alusel ülekandega, kohapeal kaardiga või sularahas.