KĂŒsija suu pihta ei lööda.
ESITA TELLIMUS
- Vali peoks/ĂŒrituseks vajalikud tooted. Kui sa pole kindel, mis tooteid vajad, siis aitame Teid meeleldi.
- Esita tellimus kodulehe kaudu vĂ”i vĂ”ta meiega otse ĂŒhendust ([email protected]).
- Saadame Teile esmase pakkumise.
KINNITA TELLIMUS
- Kui pakkumine sobib, siis kinnitame tellimuse meili teel.
- Logistik vĂ”tab Teiega ĂŒhendust, et leppida kokku toodete ĂŒleandmise kuupĂ€ev ja kellaaeg (1-3 pĂ€eva enne sĂŒndmuse toimumist).
- Toodetele on vÔimalik ka ise jÀrgi tulla.
INVENTAR TUUAKSE KOHALE
- Toome Teie inventari kohale ja tuleme jÀrgi Teiepoolt valitud kellaaegadel. Tuleme paigaldame telgi ja muu peoinventari soovikorral pÀev varem
- Lisatasu selle eest ei rakendu. Nii saate asjad paika sÀttida juba pÀeva varem.
KIRJUTAGE MEILE
KONTAKT
- Betooni 14a, Tallinn
- Vinkli 2, Tartu
- HĂ€rma 16, PĂ€rnu
- +372 512 6613
- +372 53 437 124
- [email protected]
- [email protected]
- [email protected]
Kas renditavate toodete transport sisaldub hinnas?
Ei, toodete rendihinnale lisandub transport vastavalt sihtkohale
Kas paigaldate telke ka vÀljaspool Tallinna?
Jah, paigaldame telke ja muud inventari ĂŒle Eesti, ka LĂ€tis ja Soomes.
Kas renditoodetele on vÔimalik ka ise jÀrgi tulla?
Jah. Oleme avatud E-R 09.00-17.00.
Tulles ise jÀrgi inventarile sÀÀstate transpordi ja paigalduse kulu.
Meie esindused:
- Tallinnas – Betooni 14a
- Tartus – Vinkli 2
- PĂ€rnus – HĂ€rma 16
Kui kaua enne ĂŒritust peaksin tooted broneerima?
Mida varem, seda kindlam on, et vastavad tooted vastavaks kuupĂ€evaks olemas on. Samuti oleneb toodete spetsiifikast. Osa tooteid on tuhandeid (nt mööbel), osa ainult mĂ”ni.  Samuti oleneb vĂ€ga palju kuupĂ€evadest, nt suvekuudel on tellimusi vĂ€ga palju, samuti detsembris, jĂ”uluĂŒrituste ajal.
Kuidas tellida?
Tellimiseks on palju viise:
- saadate pÀringu lÀbi kodulehe
- kirjutate otse mĂŒĂŒgiesindajale vĂ”i projektijuhile, kelle kontaktid leiate kodulehelt
- tulete kohapeale kontorisse â arutame kĂ”ik detailid lĂ€bi ja paneme tellimuse kirja
Kas tooteid saab ka tagastada nÀdalavahetusel (L ja P)?
Erandkorras on kÔik vÔimalik.
Kui soovin rentida nÀdalavahetusel, siis kas pean maksma topelt summa?
Toodete rendihind tuleb kasutuspĂ€evade jĂ€rgi. Kui kasutate toodet nt. ainult pĂŒhapĂ€eval siis kĂ€tte saab selle reedel ja tagastust ootame esmaspĂ€eval. Lisatasu selle eest ei rakendu.
Kas rentida saab ka ĂŒksikuid tooteid - ĂŒhte lauda ja ĂŒhte tooli?
Jah, muidugi, ka vÀikerent on meie jaoks vÀga oluline.
Mis juhtub, kui planeeritud ĂŒritus jÀÀb Ă€ra?
Broneeringu tegemisel vĂ€ljastame ettemaksu arve 30% koguarvest. Teavitades tĂŒhistamisest 14 pĂ€eva ette, tagastame ettemaksu. Hilisemal tĂŒhistamisel kahjuks ettemaks tagastamisele ĂŒldjuhul ei kuulu.
Kas tellimust saab kinnitada ka telefoni teel?
Eelistame, et tellimus esitatakse kirjalikult (meilis vĂ”i siis kohapeal vormistatud) â nii vĂ€ldime vĂ”imalust vigade tekkeks.
Kuidas toimub tasumine?
Maksta on vĂ”imalik arve alusel ĂŒlekandega, kohapeal kaardiga vĂ”i sularahas.