KĂŒsija suu pihta ei lööda.

Helista vĂ”i kirjuta kui oma kĂŒsimusele altpoolt vastust ei leidnud.

ESITA TELLIMUS

  • Vali peoks/ĂŒrituseks vajalikud tooted. Kui sa pole kindel, mis tooteid vajad, siis aitame Teid meeleldi.
  • Esita tellimus kodulehe kaudu vĂ”i vĂ”ta meiega otse ĂŒhendust ([email protected]).
  • Saadame Teile esmase pakkumise.

KINNITA TELLIMUS

  • Kui pakkumine sobib, siis kinnitame tellimuse meili teel.
  • Logistik vĂ”tab Teiega ĂŒhendust, et leppida kokku toodete ĂŒleandmise kuupĂ€ev ja kellaaeg (1-3 pĂ€eva enne sĂŒndmuse toimumist).
  • Toodetele on vĂ”imalik ka ise jĂ€rgi tulla.

INVENTAR TUUAKSE KOHALE

  • Toome Teie inventari kohale ja tuleme jĂ€rgi Teiepoolt valitud kellaaegadel. Tuleme paigaldame telgi ja muu peoinventari soovikorral pĂ€ev varem
  • Lisatasu selle eest ei rakendu. Nii saate asjad paika sĂ€ttida juba pĂ€eva varem.

KIRJUTAGE MEILE

    Valige sobiv esindus:

    KONTAKT

    Kas renditavate toodete transport sisaldub hinnas?

    Ei, toodete rendihinnale lisandub transport vastavalt sihtkohale

    Kas paigaldate telke ka vÀljaspool Tallinna?

    Jah, paigaldame telke ja muud inventari ĂŒle Eesti, ka LĂ€tis ja Soomes.

    Kas renditoodetele on vÔimalik ka ise jÀrgi tulla?

    Jah. Oleme avatud E-R 09.00-17.00.
    Tulles ise jÀrgi inventarile sÀÀstate transpordi ja paigalduse kulu.

    Meie esindused:

    • Tallinnas – Betooni 14a
    • Tartus – Vinkli 2
    • PĂ€rnus – HĂ€rma 16

    Kui kaua enne ĂŒritust peaksin tooted broneerima?

    Mida varem, seda kindlam on, et vastavad tooted vastavaks kuupĂ€evaks olemas on. Samuti oleneb toodete spetsiifikast. Osa tooteid on tuhandeid (nt mööbel), osa ainult mĂ”ni.  Samuti oleneb vĂ€ga palju kuupĂ€evadest, nt suvekuudel on tellimusi vĂ€ga palju, samuti detsembris, jĂ”uluĂŒrituste ajal.

    Kuidas tellida?

    Tellimiseks on palju viise:

    1. saadate pÀringu lÀbi kodulehe
    2. kirjutate otse mĂŒĂŒgiesindajale vĂ”i projektijuhile, kelle kontaktid leiate kodulehelt
    3. tulete kohapeale kontorisse – arutame kĂ”ik detailid lĂ€bi ja paneme tellimuse kirja

    Kas tooteid saab ka tagastada nÀdalavahetusel (L ja P)?

    Erandkorras on kÔik vÔimalik.

    Kui soovin rentida nÀdalavahetusel, siis kas pean maksma topelt summa?

    Toodete rendihind tuleb kasutuspĂ€evade jĂ€rgi. Kui kasutate toodet nt. ainult pĂŒhapĂ€eval siis kĂ€tte saab selle reedel ja tagastust ootame esmaspĂ€eval. Lisatasu selle eest ei rakendu.

    Kas rentida saab ka ĂŒksikuid tooteid - ĂŒhte lauda ja ĂŒhte tooli?

    Jah, muidugi, ka vÀikerent on meie jaoks vÀga oluline.

    Mis juhtub, kui planeeritud ĂŒritus jÀÀb Ă€ra?

    Broneeringu tegemisel vĂ€ljastame ettemaksu arve 30% koguarvest. Teavitades tĂŒhistamisest 14 pĂ€eva ette, tagastame ettemaksu. Hilisemal tĂŒhistamisel kahjuks ettemaks tagastamisele ĂŒldjuhul ei kuulu.

    Kas tellimust saab kinnitada ka telefoni teel?

    Eelistame, et tellimus esitatakse kirjalikult (meilis vĂ”i siis kohapeal vormistatud) – nii vĂ€ldime vĂ”imalust vigade tekkeks.

    Kuidas toimub tasumine?

    Maksta on vĂ”imalik arve alusel ĂŒlekandega, kohapeal kaardiga vĂ”i sularahas.